Ze moesten wachten tot de laatste maand van het schooljaar om hun verjaardag te kunnen vieren, maar eindelijk is het ervan gekomen!
Odiel, Renée en Abderrahmaan zijn ondertussen 9 jaar geworden!
Dank je wel voor de lekkere traktatie! Hopelijk hebben jullie genoten van jullie dagje!!




Geen opmerkingen:
Een reactie posten