In het kader van MOS op school kregen we nog een introductie in LABO...
Leren Afval Beheren Op school...
Eigenlijk wisten we al veel van deze informatie en passen we al heel veel zaken toe in onze praktijk, maar een opfrissing kan uiteraard nooit kwaad!
Bij afvalvragen... van sorteren tot recycleren... stel ze maar aan de leerlingen van L3... zij weten er ondertussen alles van!



















Geen opmerkingen:
Een reactie posten