De laatste week maakten we nog enkele uitstappen met de fiets.
Op donderdag reden we naar Brielschooltje waar we met onze kleutertjes aldaar STEM-mig aan de slag gingen.
De 'grote' kinderen van L3 namen een plaatselijke kleuter onder hun hoede en doorliepen een heel proefjesparcours...
Wat zie je? Wat gebeurt er? Hoe komt dat?
We hadden Karrewiet uitgenodigd om te komen kijken hoe we dat aanpakten, maar helaas, pindakaas, ... ze zijn niet op onze uitnodiging ingegaan...




















Geen opmerkingen:
Een reactie posten